Vattkoppor..

VOI fan oxå.... lillen har åkt på vattenkoppor el vad det nu heter...stackars barn....vi är hemma och kurerar!!
Typiskt nu då jag haft häcken full ....

Och så klart lyser solen ute och det hade vart ett perfekt väder att rida sej lite...ska nog ta och kasta på mej kläderna så rider jag när gubben kommer för att äta lunch!  SMART VA???    ler

Nu börjar det krypa innanför skinet på mej..min hemma kring TO Do lista skulle nog fylla minst 3st med jobb i typ 3dagar nu, och ju mer sol desto mer jobb!!  är det nu nån som vet varför jag älskar SNÖ!!!  hihiih
Som man bäddar...heter det...fast det är mitt liv och jag trivs bra som det är ..

Kolhydrat abstinenssen suger REDAN!!  hur i helvette gör ni som tävlar i fittness?????   LER fundersamt..va fasen andra dagen??

Idag kanske blir en bra dag iallafall för det bestämde jag nyss!



/ Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0