Tråkiga nyheter.

Såg att tant Anna har gått bort....  Hon som bjöd på välling då jag var liten...ler.... det kommer jag ihåg.....minns även stövarna som fanns i lägenheten..och fortfarande då jag fick barn så gav hon pressenter..  det gör ont att veta att andra är ledsna...livet kryper en så nära då,, att faktiskt livet är till låns. Att det gäller att leva som alla dagar vorde dom sista. njuta av varje sekund.  Att välja vägar och vänner och sånt som faktiskt är VÄRT att lägga energi på!


SÅ idag ska jag ta vara på DAGEN och njuta...börjar med ett hus som har invaderats av små stökiga virvelvindar som skrattar och lämnar efter sej saker så man får hoppa fram..ler...
Alla leksaker har använts på en och samma gång..men vad gör väl det? INGET... fast nu var det rummet så stökigt så dom önskade att gå ut istället så då hinner jag dit och fixa undertiden.....så kan dom börja om från början igen...för hur skoj är det inte att leka i ny städat rum??


OCH Sedan var planerna att LÖSHOPPA hästarna i dag!!!!!!
Det blir premiär..bara gutten och pandis som får avstå pga ålder och skada...ler



/ kram till den som vill ha den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0