socker koma

Helt självförvållat...lör 60år kalas...sön Emma kalas...mån valborg...ler...idag voivoi.... Öhh hello bruden!!

Nu tänker jag starta med kosten...undrar hur många gr  jag får äta upp detta...hiihiii

Men trots min "dåliga" kost så har jag tränat mej in i g-star jeansen vilka annars inte brukar fungera förutom efter graviditeten och amningen då jag tappat allt vad som heter muskler..så  nått bra ändå!

Resten av denna kväll ska jag vara i mitt STALL och mysa med ponnys / hästarna...för dom ska RIDAS el jobbas iallafall!!!   allihopa!

Dottern  & hennes kompis gav sej redan ut för att ta hand om lilla ZIZZI ....hiihii....ponnyn som just nu bråkas och trilskas på alla ridbara fronter! Här om dagen så tror jag hon stegrade minst 3 gr då nettan skulle galoppera....ler...  ska nog filma lite nåndag så hon får se sin egen ridning lite...kan ju bara skoj om några år!



Trvlig 1a maj på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0