Proteinplättar..

Tror fan jag blivit knäpp...heehee....startade med protein gröt till frukost..och inte nog med det så vart det proteinplättar tilll middag...med keso & lite sylt....mumma...

Hade även fint besök efter jobbet i form av min mammas bästa vännina från barndommens fina år!
Fotat en del bilder av mamma & även av Mamma och "fredde" som i min värld heter anders el antti..men dom sa visst fredde.. skoj där!
att sitta och höra lite om och runt mammas barndom var väldigt trevligt...lite så där spesiellt...hon hade ju som varit ung ännu idag om hon levt! HELT sjukt igentligen..hade varit skoj att få lära känna kicki litegrann innan hon gick till andra sidan.....men livet är skört och det får man inte glömma...säg alltid vad du känner för en dag är det för SENT!!!!!  och då finns inga chanser nå mera.
Är så glad att jag han lära känna uffe iallafall,,,ler,,, fast om det får det nog bli en annandag när jag känner för det...

Nu är det väl läge för nån bild va???

Först ut så bara måste jag säga att ...hon ser just ut som jag..ganska likt!
Börjar nog förstå varför folk kan komentera : du måste vara kickis dotter...el så blir det kors förhör uti vars jag kommer ifrån!



Ja sen hittade jag en fin bild på min mamma och Antti oxå ...ler..... ögonen är ju dannes kolla bara så ser ni!



Det var allt jag bjuder er på i kväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0