PC möte med lasse & jonas

Då var hösten spikad och klar,,,,,,not,,,,,,ler,, i stora hela har jag det färdigt i huvudet!
Men hur gick det med kosten??

Jo då förmiddagen gick kanon sen blev det en proteinbar endast till  middag och en jävla kanna kaffe hos Ia & heikki!
Fast kaffe är ju bra för FÖRBRÄNNINGEN...så det så!
Och så han jag med att träffa dom små grabbarna innan läggdax,, söta små,,, tror inte jag hade famnen tom en endaste gång,,,,men kom ju på hur fint det är med "stora" kidz...skönt att låna då man kan ge tillbaks ...ler

Har förutom mötet hunnit snacka MAT & TRÄNING & MASSA & MUSKLER.....både med den ena och den andra, jösses vad inspirerad man blir eller taggad som ni säger!

Tog hem en massa tips på nyttiga och goa smooties...i olika färger och smaker....Oxå fixat proteinpulver till mat och bakning...yippie!   Gissa om jag ska göra plättar! mums med keso och färska bär!
Kan ju bara inte bestämma mej om jag ska bygga el dieta....tappat - 3kg nu på 2,5 veckor....smärre chock då vågen bara stod på 46kg på morgonen...OCH det med en HELG full av onyttigheter både i fast Och flytande form!
Måste kanske höja intagen som nu ligger på 1700cal till 1800-1900!
Fast det e ju ganska trevligt att magen fått konturer och love handtagen är borta... ska köra på en el 2 veckor för å se vart hän det bär!

HAR DU INTE ÄTIT NYTTIG MAT INNAN SÅ TESTA !!!!!
gud så bra kroppen mår!!

Nå nu är huvudet slut och även kroppen! 

Dax att sova....nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0