Ont i hälsenan..

vaknade och tog mej till jobbet,,, nu dagens första kaffe paus..har insett att jag förmodligen gjort nått skumt för jag har ont i hälsenan!!  ajjajj.. borde nog söka fram lite kylbalsam kanske på lunschen..

Idag har jag sjukt mycket att göra..jobbet tar lite väl mycket av min fritid idag..men det får jag nog leva med...
Imorgon är det VILTMARKSMÄSSA i Rovaniemi med fågelhundsuppvisning..gisses vad sugen jag är på att hämta lite inspiration...för att inte tala om FISKE & stug sug!   snart är midsommar här och fiske kläderna ska kombineras med snygga Jakt KLÄDER i sommar.. samtidigt som gården kräver sitt 100% iga arbete..

lite skönt att jani oxå jobbar hemma nu förtiden så jag inte behöver dra allt lass själv..för det är sjukt mycket all på engång!
spes då lenna bara finns som coach...
och jobb finns nu upp över öronen redan! gick en sväng med doggsen igår och innsåg allvaret!

Dagen har mycket framför sej nu så ha det bra...


Och glöm inte att TRÄNA...har du stressigt så GÅ TILL GYMMET och träna lite kort och intensivt---det mår du bra av!

SES PÅ ACTIC

 

 


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Svar: Tack så hemskt mycket! :)

Jag vet, Nike har grymma träningskläder och skor!

2012-05-16 @ 11:55:23
URL: http://yvves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0