Nu går det bra ...

Jobbet börjar belöna sej... fast jag är väldigt självkritisk..ler.... det jag inte kan göra själv är inte värt att kunna...den kör jag ofta! kanske FÖR ofta! 
För engångs skull så är belöning en bra grej! 
Dagen har varit solig och fin....just så känns det nu .. ska nog njuta av den känslan hela dagen och kanske även nåra fler dagar..Bäst att ta för sej!!

Borde ha vilo dag idag från träningen...MEN NÄÄ det kan ni glömma ..ler... finns energin så måste den FÖRBRUKAS!!  blir ett pass idag ändå!

Och hungern den gör sej påmind hela tiden.....MAT mat mat i alla former...ooo ju mer insatt jag blir ju roligare är det!!
Måsta bara få bra tips på vilken mixer som ska köpas in...för smoothies ???    Vad tror ni?  sån där med kanna? storlek? märke? Färg kanske...det ä väl väldigt viktigt....!!!

För nu har jag gogoa resept på vitamin bomber i drickformat!
Allt som går att dricka är bra!  för sommaren är ju här strax!


Soliga kramar på er nu i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0