Men jojo..

Måste erkänna att jag sov hela halva vägen till och från Rovaniemi idag...vilket straffar sej nu!! Alla andra sover och vad gör jag då??  Inte sover jag ivartfall...ibland straffas man på direkten..garvar...
Fast då blev ju dom stackars hästarna ridna istället..ridbanan var blöt men nog gick det ändå,,hittade nån ny knapp på jerker idag...den knappen var bra...funderar på om den funkar varjegång hädanefter eller var detta en sån där "happy moment"
Nu är det ju strax helg...vilken jag ska tillbringa i SKELEFTEÅ!!  det rycktas om party......hiihii....och klackar och grejjer...bara en grej.....hur ska jag smuggla med alla PIRKA ölen på bussen...(och nä såna dricker inte jag) jag ska nog nöja mej med en koff eller 2...
Om jag nu skulle lägga mej och göra ett försök att sova ändå...medans det är lite mörkt...för nu blir det ju inte mörkt ju..bara lite skymning på nätterna!
Imorgon är det en ny dag och jag måste ju norka med den oxå. så då avrundar jag här!


/hanne


Kommentarer
Postat av: Wilma

Sv. 2 år :)

2012-05-19 @ 11:09:30
URL: http://macintosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0