MAT & TRÄNING

SHIT oxå...dagen rusade iväg utan skit i magen ...ler... stolt jag kan bli då!  Nu jäklar!!

Frukosten bestod av hemkokt svartvinbärssaft givetvis varm...och då mor gjort det så innehåller den inge mycket socker.
Ja och så 3st smörgåsar med leverpastej... minus där då det var polarmacka ..ler
Mellis: Kaffe
Lunch: kållåda gjord på vitkål, Köttfärs , keso....mums med hemkokt lingonsylt..

Mellis :Äpple & kaffe & Vichy citrus

Middag: tonfisk sallad med lite pennepasta ( nyckelhåls märkt) & keso

Efter träning: Proteiner


Tränade Sent idag :)

Körde BEN !!

Uppvärmning crosstreiner 5 min + 5min rodd
liggande baksida lår 3x 10
abduction 3x 15
Utfall 3x 10
knäböj 3 x 12
Djupa breda ben böj med hantel 2x max

Så det var mitt starta veckan pass....ha de gött nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0