11 tim jobb...

OCH jo jag trivs ...ler .. sånt är livet!

Ganska hemskt i vissas öron då jag faktiskt GILLAR MITT JOBB och gladeligen går dit 5dagar i veckan...+ extra träning helgerna om tiden räcker..

Hamnade i diskution med en kille på gymet ikväll som såg mer än förvånad över min glädje i jobbet..haaahaa...Han tyckte att jobbet kan vara trevligt men inte kan det vara ROLIGT varje dag! men jo det är både ROLIGT & TREVLIGT! varför skulle jag annars jobba just DÄR??  när jag lika väl kunnat jobba med nått annat,, istället för att slösa på min dyrbara tid!!

Jag går faktiskt in med inställningen att detta arbetspass blir det bästa sen sist jag jobbade...ler...och varje dag jag gör så så har jag ROLIGT OCH SKOJ!  på senaste tiden funkar det VARJE dag...


HUR GÖR NI????

NOG ÄR VÄL ERAT LIV MER VÄRT ÄN ATT  varje dag stiga upp till nått ni inte ser fram emot???
Livet blir ju som du önskar bara du jobbar lite för det...
Alla har väl ett mål i livet.. på ett eller annat sätt!
Se bara till att inte tappa tråden ,,, blink,,,

Sov nu gott mina vänner tack för att ni faktiskt läser här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0