Vilken dag

Det kan vara både tufft och kul på jobbet ibland...tur som att vi jobbar kanon bra ihop jag och min kolega...ler...

Träningsvärken gör sej påmind varje litet steg jag tar...king ...eller så Inte...
Så jag hoppade träningen idag...........
Lite rodd och cyckel bara ca 25min + senior vatten gymnastiken på 45 min.


FAST jag han MED ATT RIDA 3st Hästar innan JOBBET!!  i kanon fint väder och skit bra galopp underlag!! 
så gissa vad jag gjorde...ler...   min finne e ju såå mysig att galoppera fram och tillbaks där på vägen...och jag som tänkt sälja han,,,just som han blir bättre och bättre....undrar hur länge jag ser tjusningen i dessa ÖK jag köper? dom som skenar runt och beter sej som fan!!  vad är det som gör dom intressanta???
Så säljs dom när dom beter sej som en häst ska göra!!!!   ler.....  jag e väl inte som alla andra!

Nu väntar sängen för några timmars sömn...

Imorgon väntar jag på..................ANTIcIMEX......el hur man nu stavar till det....ids inte förklara mer!!
MIN FUCKING JÄVLA OTUR!!!!!!!

Thats life.....man får vad man förtjänar!!!!!!!!!!

/ KRAMEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0