Träningsegot...

Tja.. startade morgonen med 2km promenad med valparna och Dina.. fodrade hästarna och kastade ut dom..
Sen var det En tripp på SKIDOR som gällde...offroad...mitt i ingenstans i skogen utan spår vilket ger bra med träning..

Nu har solen gjort sitt och det är inte alls så kallt nå mer så nu är det stall som gäller .




En av dagens bilder som togs på mej...

Helgen går för fort känns det som, har så mycket ännu som jag skulle vilja göra...fast energin försvann lite när jag klev in genom dörren hem..just den där känslan av att inte varit hemma idag...men som sagt det är MITT LIV...inget nytt! för jag gör just så som jag vill och som jag mår bra av..
Ska nog ta med min lilltjej ut i stallet och rida hästar på löpande band..kanske vill lilla lukas oxå rida :)

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0