tjhooo hej

Slapp dag på nått sätt ändå ;)  ändå har jag många järn i elden.....Har vissa grejjer som tar min energi nu..klarar inte riktigt att stänga av,,,även om jag borde sluta tänka!
Barnen har haft sportlov redan 3dagar och jag har knappt varit närvarande...vilket är tråkigt.. men det för att jag jobbat!
Imorgon har jag bestämt att jag är värd en dag semmester...och därför har jag fixat vikarie!  Jag ska nog åka med mina små till pulinkki ski om vädret tilllåter det...annars blir det nog kalix el luleå och lite shopping el ögonshopping...blink...

missade lektionen för nina idag, då hon kom så tidigt  och jag jobbade...fast nästa gång ska vi vara med..ihelg blir det att följa western träningarna på klubben...och kanske hämta lite inspiration..och köpa några kaffekoppar och go fika .....några av deltagarna stallar upp sina hästar hos oss på gården...tur jag inte behöver skämas över mitt stall...ler & njuter....den BÄSTA investering jag någonsin gjort  jag älskar att gå omkring i stallkläder och pyssla där ute i stallet,,,tyvärr så har det blivit oftare att jag måste in för att jag har nån tid att passa...det är igentligen helt sjukt,,, hur.. säg 4 timmar LÄTT springer iväg bara av att dona lite på egenhand där ute...
EN HELT UNDERBAR HOBBIE sommalla borde testa..det är balsam för själen och huvudet och hela kropp & knopp..

/ ahhaaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0