Tack för igår ;)

Underbart väder igår...han göra hur mycket som helst....startade dagen med att socialträna hundarna då vi satt och kollade på westernträningar ....med jonna gullberg!  shit va sugen jag blev på rida dårå...ler... fast lite träning hade jag velat med innan kusr för henne då passen var så pass dyra så man skulle fått äta nudlar resten av månaden...blink.blink...

Var dit idag oxå på morgonen....morgon kaffe och lite surr och givetvis var dom små monstrerna med på träning idag var det passiv...inte göra nått bara ligga snällt och titta.....oooo va jobbigt!
Hemma har då även Flinga visat sej från den bästa sidan....sitta i nettas bolibompa stol....och suktade även på att komma upp i sängen..tog en bild av hon då jag kom  på henne...den kommer senare  :)

Har slängt ihop en gratäng i ungnen som sedan skall ätas till lunch med rostbiff...mums!  värsta kocken e jag ..hiihiii...

Nu ut och rida igenom alex åtminstonde.....så sugen att galoppa ut på ängarna fast liiite vääääl mycke snö ännu...

/ Kramen

Kommentarer
Postat av: fia

jag saknar diiiig

2012-03-11 @ 21:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0