Sol ute sol inne ;)

Slocknade redan kl 20.00 igår med lill hjärtat...så tröttis var jag..älskar att sova ;)
fan det är det bästa som finns.....och det är väl mitt sätt att ta igen mej...vem orkar sitta framför dumburken? inte jag ...eller...jo det händer.fast då ska det vara nått riktigt bra!
Kom tidigt till jobbet & innsåg av snacket att tydligen är MELODIFESTIVALEN över.....ler...Nu vet ni som jämt frågar hur jag hinner och orkar med ALLT....vad och vars jag lägger MIN energi!
Finns ingen orsak att kasta bort den på onödigt tjafs... DESSUTOM så ger hästarna & träningarna väldigt mycket energi...ler.... 

Träningen är inte bara JOBBIGT ...det ska vara rena döden för att få resultat...fast det var ju en annan femma..
hur som helst...det tar vi en annan dag!!



// hanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0