SJUK!!!!

Legat och sovit hela dagen och hela kvällen igår....åkte på Kräksjukan.....Fyy finns inga ord för hur man mår dagen efter....orken är noll och jag bara är,,,helst i lugn och ro...
Barnen har ju dragits med de hela veckan så det var nog inte så konstigt ändå..

Tyvärr  så skiner solen ute och jag hade mer än gärna varit i solen idag....ler.... men tyvärr så orkar jag inte det..
Mina häst vänner är på tävlingar och kurser..jag tittar med spänning på klockan för att kunna ringa och höra hur det gick....emma skulle ge sej på galoppbyten...huvvaligen,,och linnea i boden på islands kurs.....åhh jag vill oxå!!!
Nå det var nån som sa kicki kurs...ler.... Det är väl dax att jag tar tag i alex kanske...ler stort...kan ju bara tänka mej hur kul det ska/kommer att se ut....nåja man måste starta nånstanns ;)


/ kram från soff botten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0