Så tyst...

SPORTLOVS vecka i Haparanda.....sände över mitt lilla hjärta till mormor i hopp om att dom går/åker till sportbutiken och köper längdskidor ...ler...just sånt har man mormor & morfar till...ler...
Sen skulle hon åka till salmis för skidåkning och dylikt så henne ser jag nog först i morgon !!

Jag har själv HÄST/PONNY sportlovs mys med barn i stallet i morgon kl 9-12..vi blir ett glatt gäng som ska myysa med hästarna... ja och fika så klart! hoppas solen kikar fram så vi kan sola lite.


Var odräglig i går kväll och lät resten av famlijen veta vad jag kände.....för tycker jag nått så säger jag det! orkar inte med massa gidder utan sov som en stock totalt utvilad efter det...ibland är det SKÖNT att få leva om!! och som vanligt så behövdes det....skäller absolut inte utan orsak. är dock heller inte långsint.

Så till rubriken,,det var så sjukt tyst idag när jag vaknade???vad händer.kikade på klockan 08.00.öhhh tyst?? valparna? var tvungen att stiga upp och kika in i köket jo där låg hela bunten och sov..fast då blev det liv i dom,,jag han ju nästan bli rädd av tystnaden!! har glömt hur tyst det var innan valpisarna..hiihii

Allt jag hade på hjärtat just nu.

/ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0