Men gomorgon sverige :)

Det var just inatt som man skulle flytta fram klockan :) och tror ni jag kom ihog det på morgonen?? nee inte hanne inte...tyckte det var konstigt att valpisarna bara sov och inte väckte oss som dom brukar! 
Det ser ut att bli en riktigt fin dag  som kanske ger lite extra fräknar i ansiktet...ler...såå snyggt...NOT!  fast allt kan jag ju inte styra över även om jag vill!

Ska på nått sätt ta mej igenom en så skitig och dammig vardag som just nu hälsar på här hos oss...murk och tvi...halva köksgolvet är upp rivet och det är nog mest troligt DAMM överalllt......ler inget alls åt det...
En mur som ska målas i köket..och 4tim stall inkluderat egen ridning och mockning och ridlektioner.. ett el 2 barn rum som borde få sej en omgång! sen har jag som slla andra en BOTTENLÖS tvätt korg..Och sedan skall Hundbörjorna oxå få sin träning...tur dom e små och att det räcker att träna 5min åt gången...


Det är stor skilldnad på dom 2 valparna vi behöll...Flinga är en typisk tjej ..hiihii..hon är snabb och lyssnar aktivt..stanna komandot sitt fungerar nu på kortare avstånd.. hon apporterar oxå kortare bitar!

IZOR är typiskt killig... lite flummig....ser ut att kunna bli en super apporterings kille då han verkar kunna apportera hur mycket som helst...men hit är segt..eller trög han sätter sej på fläcken,,,men då man ropar in han så sitter han kvar och ser ut som lille färdinand  och medditerar och ser helt enkelt ut att inte förstå...blink...typiskt killar då va?? 

Nä nu ska väl morgon kaffet in så ser vi om det  inte går lite lättare att starta dagen sedan...LER

Ps: mitt lilla hjärta har feber!  så han har en inne dag idag,,,medans stor hjärtat ska åka skidor med mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0