Fredag .....och lite att ta tillbaks

FAN oxå...ska jag inte lära mej att min tur inte håller...oavsett om jag tror det!

Den LILLA gammla vatten skadan,,,,,,!"#¤%&/().....jo den VAR INTE så liten,,,,och jag ÄLSKAR stökigt hus!!

Snart bokar jag och mina 2 små roll en helg någonstans  vars vi kan vara en HELG....typ piteå havs bad el boden nordpolen....SJÄLV!!!!!  annars blir ju inget klart!

Strömmen klipptes görra helgen..pga slarv....lite dålig koll typ på vars vad leder..fyyyfan!!  så strömmen är borta i nettans rum... Denna vecka var inte min vecka!

Nå detta är säkert bara små saker,,finns dom som har det värre...ler...

Ska snoka lite bland mina favvo bloggar och sedan gå och lägga mej! det är ju helg då får man SOVA!!

Imorgon bär det av till svanstein för lite slalom...om vädret tillåter!

Sitter med ett telefon nummer sedan en tid tillbaks....men vågar jag ringa?? tungt,,,, saningen gör ont,,, ytan är lätt att hålla men då den brister,,,,,,,är det ingen lek någe mer.........

/ kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0