Finns det nått jobbigare

Då startade veckan med att vabba,,,,lillen mår dåligt haft feber...så jag bänkar mej hemma och stressar över jobbet som väntar som jag inte kan göra nått åt hemifrån....

Dom små monstrena bara växer och växer...kastade ut dom i stallet ett litet tag för att härja av sej...ler för det behövs många gånger om dagen...och nu då allt är kaos så är det säkrare i stallet..
Jag saknar mitt kök....det skulle vara skönt att få laga mat och baka och fixa och trixa...Fast dit är det LÄNGE ännu..

Jag väntar och väntar....tror nog jag får be en bön eller 2...ler

Nu är våren på gång och redan nu har broccoli fröna kommit,,,så snart är det jobb igen  fast på nått sätt saknar man det nu mot våren,,,men frågar nån i sept då hatar jag allt som har med fälten att göra...blink..




snart så måste jag starta med allt kring detta :)

/ Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0