FEBER VABBAR MED LILLEN...

Efter över 12tim jobb igår så känns det hyfsat skönt att vabba med lillhjärtat....fast jag ska dra mej till jobbet sen när fadern har anlänt hem då jag antar att han ej jobbar full dag för han har natt....och kom från jobb igår oxå kring midnatt....fyy vad vi jobbar ;)

Det mullrar och dånar ute...dock ingen åska el så utan bara TAKRAS.....det är plusgrader....gillas inte...inte av mej iallafall.
Det blir så halt att rida.. fast kanske borde jag ta fram skoterkläderna och damma av både dom och skotern..nääähinner inte leka.
Träningen har slirat oxå i veckan pga för mycket jobb..så jag som i vanliga fall planerar in vila helgerna(vila från jobb och träning) får masa mej dit ändå fre lör & sön...nån som vill träna och ha sällskap ?? hör av er så kör vi,,,jag e taggad som bara den då jag känner mej stark nu...och då är det UNDERdunderBART att träna.

 

En bild från gårdagens jobb...el ett par timmar av den långa dagen.

/ tack för att ni läser



Kommentarer
Postat av: kajsa

Skönt att det inte är någon åska som mullrar iallafall!

Men nackdelen är ju att det blir så halt att rida om det fryser på igen :/

2012-03-02 @ 16:26:51
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0