2 sjuka barn

Ojj vad hjälplös jag känner mej med 2 sjuklingar hemma.... lillebror har haft magsjuka och storasyster är så där krasslig så bara för att inte smitta nån stannade hon hemma :)

Alla hundar vill ut på lång promenad,,så jag testar lösa detta på nått sätt...ler....
Tur man har filmer och tv hemma för just såna här dagar så behöver barnen verkligen ha att göra..DS funkar oxå..ler
Annars är jag mer för att barnen ska vara aktiva och röra på sej helst UTE ...så som vi gjorde då vi var barn...vi HÄRJADE sönder grannarna...glömmer nog aldrig då vi blev JAGADE av en ICKET glad bybo...ler jag får nog berätta det en dag .......om jag törrs!!  kan man bli åtalad för nått så här på äldre dagar??  allt under 18 år är väl preskiberat???? annars kan  jag nog inte berätta om mina hyss....inte för inte att jag blev kallad Ronja Rövardotter som barn......

Och smart har jag nog alltid varit för INTE är det då jag som åkt dit på dummheterna inte...ler... sorry alla mina barndoms vänner....jag hade nått som kallades FLYT....ler....  nu vrider ni er nog på stolen...ni vet vilka det gäller!  Så himlades kul vi hade då !!

Nu en kopp kaffe och starta dagens   "to do lista"

Måste bara tillägga att jag VUXIT UPP...LER...

/ kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0