Slängdes i massor..

ÄNtligen får jag säga att jag slängt skräp..eller varför inte säga.. bra att ha saker.. en släpvagn från vinden åkte på bums..masser med gamla kläder..vissa nästan oanvända,,men som bara legat!!
Jösses va skönt att bli av med allt,,,nu går det att gå där uppe och det går att bo där iallafall lite grann..!!
Det går ju inte att bo sen det var uthyrt av,, till mej då.. en god vänn...som förstörde tapeter skåp dörrar mattan ihallen...osv..och som dessutom sket i att betala för sej!!   inte hyran heller... KAN TILLÄGGA att hon idag inte finns i min bekantskapskrets....men glömmer gör vi inte...lev ni med ert härliga samvete....
 
 
Träningen gick fint idag..men mega mycket slarv med maten....bläääk....Men handlade massor idag och nu kör vi igen!
Dagens träning blev bröst & biceps
 
Bänkpress med hantel
Pull over på bänk
Snebänk.....åhhh vad skoj länge sedan...och så bra det tog.
 
Biceps curl
chins 3x max egen kroppsvikt slutatde på 10 yeiiij...det tar sej
biseps i cabeln'
 
Det var det!
 
Ligger sjukt dåligt till med hundträningen...åhh jag kommer att få skämas nästa helg om jag inte börjar träna Izor...ler...hmmm måste börja nu..
 
Nattis på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0