Natt fix igen ;)

Suttit uppe allt för länge igen...ler...att jag lyckas?? Tankarna snurrar...ibland är det nog bra att stanna upp och se efter vars man befinner sej... man har inte alltid sån koll som man först trodde..ler...  undrens tid är inte föbi!!
Dagen har varvats med jobb..mat ..besök.. ridning ..träning osv...
Om ni inte sett haparandabladet så KÖP BORT..ler...
 
Första sidans foto är mina (några av dom) 4benta vänner som lever mitt liv..på min gård..
ska ta ett foto och lägga in sedan så ni får se..ni som ej har propellen..
 
Men när jag läser blaskan så hinner till och med jag tänka att : HUR FAN HINNER HON!!! ??
 
Har redan hört rykten om just det...2 barns mor med ALLT det DÄR!!  hur hinner hon ? är hon med sina barn ??
ÖHHH,,,,, 
Orkar inte ens lägga energi på det.....vill man så kan man..ler...hur orkar folk vara så nyfikna?
Nåja...
 
Annars  har veckan varit kanon..på alla möjliga sätt...
Hade bara önskat mej mer tid så jag hade hunnit mer .....det finns ju jobb åt vilket håll jag änn vrider på huvudet!
 
 
Stora kramen....puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0