Idag hände det mycket...

Det svänger så snabbt så jag inte hinner med,,,tur jag inte hade för mycket idag...ler...Nu vet jag varför man ska ha semmester...så jag ska hinna med 100 projekt till !!
 
Jag jobbade nån timma på gymmet i morse..men hade en lång todo lista hemma...och ännu mer kom det...telefonen ringde ----HAPARANDA BLADET----- telefon intervjuv....som slutade med ett besök på gården...ni får nog se det  i morgondagens propell..Blir sjukt nervös för vad som skrivs...hmmm...för det kan ju bli så fel..eller så rätt..50/50 chans..typ som triss...vinna el försvinna..ler..Fast jag fattar faktiskt inte varför jag är så intressant????   jag jobbar ju bara med saker jag gillar...för att på ha tak över huvudet och mat på bordet..typ som alla andra?! jaja.. kanske hade de lite att skriva om och ville fylla ut lite...
Körde nån form av cross fitt till träning då min lilla son var med och absolut ville leka på brottar mattan...
han tog lite bilder oxå..och jag med..
 
jo det fanns visst en till kille med oss...ser jag på bilden  ;)
 
väl på hemma fronten så har vi planterat broccoli...haft knatte ridning.... haft veterinärbesök och vacsin av 4 hästar...varit på kalas! ... ridit i lukkari rundan med finaste finnhästen,,,haft intervjun...ja vart och handlat...
Hunnit sjukt mycket!
 
 
lukas var sugen på rida idag...sötnöten..stölvarna(som lilleman säger) kan han knappt gå i för dom e förlånga i skaften,,,men va gör väl det? inget tycker han..
 
Nusitter jag och myser i ensamheten då jani jobbar och barna sover...hade tänkt fixa en tidig natt,men hoppsan hejsan..klockan går!
 
Kramen till dej som den behöver
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0