Har ej glömmt er ...

Dagen har dragit förbi...klockan rusar förbi.....hinner mycket men inte tillräckligt...ler....


Dagens träning
Sällskap och givetvis lite to mutch surr!!!
bröst & triseps!!!



Blev lite halv träning då vi surrade bort lite av tiden,,,men ibland måste man det oxå ;)

På väg hemfrån jobbet så bara var jag tvungen att köra in på HÖÖKS och införskaffa mej lite nya ridkläder....ler stort....
fy vad det är kul med nytt i garderoben..jag är helt 100 på att ridningen i kväll kommer att gå TOPPEN..ni vet... det sitter i KLÄDERNA...om man inte känner sej snygg så hur kan det då bli bra?? ...haahaa..Pröva ska du se!!  min tränare sa så,,,om det känns så dåligt så skaffa dej nya kläder sätt dej upp,, rak rygg och ner med hälen...våga inte skrynkla i hop de nya plaggen!!  och jo då! tänker man så... då blir det bra! hade dessutom inte VÅGAT nått annat än sträcka på mej :)



Röda helskodda byxor & röda strumpor & svart vindjacka...


NU UT I STALLET!!

/ lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0