Godmorgon :)

Redan uppe......kom hem sent i natt,,efter ett möte i luleå på ACTIC...sedan skulle jag bara snabb dricka en kopp kaffelajnen hos IA ,,,mmmm jotjena....4tim typ....öhhh...
Nå jag han ju mysa med de små iallafall...ler...
Fixade lite vad som helst i går...staket till de 4benta...PC-mötet.. kaffe tajm.. TRÄNING...yjeii..!! im back!!
Men var tung andad då jag är så sjukt lätt på verkad av andra...känns i mina lungor..Men så är livet!
På ytan så är det lätt...ler... men sen då?
RID suget är hur stort som helst,,det är så himlades skoj,,allt bara flyter och hästarna blir bättre för varje dag nu..träning ger färdighet!
 
 
IDAG DÅ???
 
Jo idag ska jag jobba på gymmet(fast jag sku va ledig) ler.
Och jag skulle lägga ner broccoli...problemet är att traktorn(brownen) inte sammarbetar!!
Måste få tag på nån fixig typ som vet var spakarna ska stå....det löser sej som vanligt...ler
 
 
 
 
/kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0