Sommar och BÄR!!!

TJA!!!!
Hinner knappt andas... NU är bär & grönt & allt bara växer!   till och med ponny jäklarna...hinner inte rida av dem hullet...less....
Har iallafall ridit 2st idag ...ler.... Började dagen på hästryggen & Markarbets/hopp kurs för sary på gården!
Vi var 5st idag...vad kul det var ,,nöjd?---nejj--men kul hade jag..ler... mera power behövs i alex...nått att jobba fram och mata upp!  hiihii...next tajm då jäklar!
 
Startade projektet på direkten med att  hämta FOOD..till pollarna,,, lite olja och havre såå får vi väl se hur länge jag sitter stadigt i sadeln...blink...
 
Så på ridfronten e allt finnemang...lite mer och lite fler och lite längre bara....
 
Min egen träning ligger däremot risigt till...:(  orkar bara inte....och det är inte likt mej...och jag vet det helt själv..
Nå allt kan inte vara på topp helatiden!
Fast 2 pass har det blivit + ett jogg pass denna vecka!
Imorgon nya tag!
 
 
/stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0