Jag är visst inge trevlig...

Åhh,,, att vara hungrig tär på humöret....och jag var visst lite väl vresig,,,huset blev soom tomt!!
Dock en orolig liten tös som funderade på vad som hände..ler...inget allvarligt! men att jag måste tänka åt ALLA...som om jag inte redan har en helvetes massa att göra! Avskyr tankelösa ,,, för det e ju jobbig att måsta tänka åt andra!!
Nog om det!
Jag vill ha EN ENKELBILJETT.......nånstans!
 
 
Annars har dagen varit trevlig med fina stall tjejer...synd bara att linnea flyttar... :(
Men förhoppningsvis kommer hon tillbaks nångång!
Vi har iallafall hoppat idag...jag,, sussu,, linnea och saga... hoppade musse som e så duktig! bara bantning lite som gäller...han e fet som få! men rom byggdes inte heller på en natt!
 
Borde skriva ett långt inlägg om hur allt igentligen är....men jag kan inte....för ingen skulle orka läsa ;) 1 kilomerers inlägg....haahaa
 
Nu väntar jobb på fälten och städning osv,,, middags helvetet åts nyss och var för fan MACKOR!!!  bläää  under all kritik.
 
 
från i vårvinter
/ kramen till dej som den behöver

Kommentarer
Postat av: sussu

Häng med till Norrtälje i slutet av Juli, DU behöver semester!!!! xD

2012-07-03 @ 23:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0