Bastu kväll

Efter att ha hoppat 2 hästar idag och tränat på gymmet (bröst & biseps) så var det läge för bastu & en halv öl..en halv för att den inte är god sen när den blivit ljummen & det blir den i en varm bastu snabbt...hiihii
 
 
Annars så har dagen varit bra,,så när som på att jag ännu söker en klippare,,,som jag måste ha!! och har hittat en med ALLT för lång väntetid...dax att gräva vidare i morgon..
varför kan jag inte ha lite flyt ibland??
 
Angående hoppningen så hoppade jag först jerker 70cm !!  vi byggde "sicksack" så det bara var att rulla på..skoj .. jag på jerker sussu på nalle och sophia på gutten...
det var rond 1.
Senare på kvällen efter alla 700barn som var här och lekte så var det dax för runda 2
Då hoppade jag musse..ler...lillskrutten... 70cm där x 3 samma mönster.. sen hoppade elin alex... och maria sitt sto..vad den nu hette vet jag inte...skoj då det händer lite här hemma :)
Nu ska jag knyta mej lite och få en lika underbar sömn som förra natten.
 
/ kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0