tjoo hej

Skulle kunna säga att det ÄR faktiskt JOBBIGT att vara förkyld :)
Men nu börjar ju även valpisarna vara jobbiga,,,,småsmå monster...bits fram & skiter bak..låter illa och rymmer på nätterna...blinkblink...huffa oxå 1 och 2 bilder bjuds idag!



ni ser vilka hugg tänder dom har....om jag endast haft en liten hjärna så hade jag nog tänkt mej för lite grann,,,hiihiii......hade nog hostat upp 11000kr istället och köpt en hundbörja istället..för nu står jag med 5st varav bara 2st har hittat RÄTT hem!  ( jag ÄR noga med rätta hemmen)



Här är Dina oxå med på bild...
Annars då ??  joo tungt huvud...fullt i snor antagligen....ler...  hästar i hagen och "bara" minus 16 och blåst...och facit är att dom SKA ridas!!  har jag sagt att jag ÄLSKAR min gård???  voivoi.....
Tänk om en lägenhet i stan hade varit grejjen?? bara jobba sina 100% sen legat på soffan och pillat navelludd....nää innan jag ens skrivit klart så inser jag att det inte är Hanne!  Hanne e alltid i farten!!
Älskar jobba...rida & slita för brödet och tak över huvudet :)  det är Hanne det...
Har förresten gjort ett JÄTTE KAP!!! igår köpte ett par skin byxor på 70%rea!!! svarta & snygga,,,,undrar bara när dom ska användas...ler.... nästa gång nån vill ut så hojta till så kanske jag kan testa mitt fynd...ler...

Nä nu en kopp kaffe sedan väntar dax skötseln i stallet....boxar att mocka och läder att putsa och hovar att korta och rida så många som det går i kylan..

Imorgon flyttar Sussu in med nalle i stallet...blir jätte skoj! 8e hästen dårå!

// kram till den som vill ha den

Kommentarer
Postat av: Anna Fahlgren

Var med i min tävling! Priset är ett inlägg om din blogg och en gratis design som du eller någon i din närhet får bestämma hur den ska se ut och ta del av! Kul va? Mina 1700 unika läsare kommer såklart få veta vem som vunnit och ta del utav din blogg! http://fahlgrenanna.blogg.se/2012/january/tavling.html

2012-01-28 @ 14:28:54
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men så sööta vovvisarna är. Om vi inte haft yra yrväder skulle jag inte tvekat! =) Ha det bra!!!

2012-01-30 @ 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0