myyst & sammlat krafter!

Helgen har gått...och TILL OCH MED JAG har faktiskt varit och partat och gått ut på krogen  ;) de ni!
Några var väldigt FUNDERSAMMA om jag hade feber eller nått!!  heeheee   ibland är det väldans skönt att släppa alla måsten och bara LEVA en stund.....
Lördags kvällen var jag med sussu på fest..med både nya och "gammla" vänner...måste förtydliga "gammla" = från ungdommens dagar ...sagt och gjort,,,festat för minst 3mån framåt i tiden..
Vaknade till en hyfsat tungt huvud...ler stort.....

SOM MAN BÄDDAR FÅR MAN LIGGA!!

Annars har helgen varit bra,, bra många lekkamrater som hängt här hos kidzen under hela helgen.

nu bara ta de lugnt och sova en lång natt så jag orkar med nästa vecka :)




/fridens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0