kallt igen

Att kylan skulle komma NU ,,,hade jag ju inte hoppats på. Har frysit hela helgen det har bara blivit några kortare ridturer på allt mellan 20-35min och efter varje pass har man fått gå in och värma sej!
Red det roligaste passet på länge igår med Jerker,,,så pigg och på G så jooo va kuuul.....
Fast idag hinner jag inte rida :(  ska ju jobba oxå!!!   haahaaa

Valparna är 6 veckor och annons är ute på blocket & några stycken har ringt,,,ett par kommer i kväll och kikar på dom...undrar om jag får separations ånges el inte den dagen dom ska iväg??

Brorsan åkte hem igår och kommer upp igen på 3veckor för hämtning av sin saga...

Nu ska jag ta och fixa och dona iordning allt här på gården innan jobbet kallar :)




/ puss


Kommentarer
Postat av: Linn

Hello sweetie!

Tänkte bara titta in & önska dig en fin start på veckan! :-D

Kram!

2012-01-30 @ 10:02:34
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0