Idag är en bra dag ...

Joo minus 10,5 ute..tänk va man vant sej snabbt med varma vintrar, de är bara minus 10 och här tycker jag att det är KALLT...haahaa nå snabbt vänjer jag väl mej vid det oxå :)

Har massor med TODOS idag och helst sånt som borde ha varit last week....hoppsan hejsan hur gick det nu??
Barnen är på dagis respektive skolan nu och jag ska skrutta runt och göra massa vuxen grejjer som städa dricka kaffe tvätta och vika tvätt......bokföringen....vill som inte orka med den,,men jag ska!!
Borde gå kursen på tor...(handlar just om företagsekonomi.) orka...

Först de kuliga..hästar städa fixa dona......jooo just ja!!! det bästa ska alltid göras först..ler

valpisarna har blivit såå stora nu..måste lägga in annons på dom,,, första var just utanför lådan,,,shit oxå måste fixa galler....



dom ser ännu ut som barnens petshop...ler... stora huvuden och små kroppar :)


fullt ös så länge dom e vakna  :)

nä nu ska kaffe kokas och drickas...puss i pannan♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0