GODIS DAG .......

Tjo hej.. slutet på jul ledigheten har kantrats av BARN KIDZ OCH mer barn...inte på dom senaste 4dagarna har det varit barn fritt här inte...ler... som "minst" en sovaöver kompis och i kväll är dom 5st...

Det är jätte kul att ha massa barn hemma.. lugnt och skönt då alla får utlopp för lek och stoj..här har det skottats snö.. ridits ponnies.. ätit chips..hyrt film(med en morssa som inte fattar sej på dagens mordärniteter,,,finns visst nått som heter blue ray,,eller rey ban eller nå shit,,, funkar iallafall inte hemma!!! så då såg man till att byta på shell.....nåja..mamman lärde sej nått nytt..(läs jag) och det var inte att det inte funkade hemma eller att kolla innan jag hyr..DET VAR ATT VI HAR FAN GAMMLA GREJJER HEMMA!!

sug på den du ;)

Iallafall så leker alla barnen och jag sitter och njuter av lugnet en yttepytte stund innan jag lägger alla kidz för natten......Red en helt usel western lektion idag....den var så skit så de inte var sant( absolut inte instruktörens fel,, utan jag som inte var med och en häst som blivit riden på HELT annat sätt ett tag)
Men min lilla tuffa tjej har ju möjligheten att välja bland ponnis och valde givetvis den med mest krut i,.,,MUSSE... och det gick KANON....bra instruktör!!! flickan själv tyckte ponnyn sprang för snabbt..men klart som bara den att det e ett stort hopp från en ponny på 107 till en ponny med steg på 130 istället...men både tös och instruktör var nöjda med ponnin och insattsen..



Fast jag ska nog finslipa lite extra innan nästa lektion :)

Jag dras ännu av denna jäkla hosta,,som så envist sitter kvar! försöker kurera med te och varmt för jag behöver verkligen få börja TRÄNA!! saknar så nått kopiöst känslan av svett och darrande armar och en rumpa av stål...haahaaa.. jojo nå fattar ni..
Innan jag nu helt och hållet spårar ur så säger jag go natt...och kram till er som den vill ha!

// tack för mej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Tack så mycket! :D

Jag rider lite allt möjligt!

2012-01-08 @ 10:41:10
URL: http://ponnygalnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0