FöDeLsEdAg ..

Så var jag helt plötsligt ännu äldre!! fast nog känner jag mej lika barnslig som då jag var 22...haahaa.. saker och ting förändras ...men inte jag inte...ler.. barnrumpa som jag är!!

Livet leker..tror jag ... hittar inte min tränings lust,,inte på riktigt,,,,kilona ramlar av ,,,FAST jag trycker i mej sötsaker utav bara FAN!

Borde nog ha gett nått löfte ändå...typ som att inte äta onyttigt och dricka mina underbara cola´n (pepsi duger bra i nödfall)


Annars har inget kul hänt här inte....varför bloggen oxå e lite tyst!


/ kram på er

Kommentarer
Postat av: Jane

Du hinner bli 40 innan jag hinner dit jag hinner bli 40+ nått. Grattis!!

2012-01-04 @ 20:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0