Erkänner....

Ny vecka nya tag..veckan kommer att FYLLAS av bröder! och kusin oxå...(till barnen) ...för min del innebär det en del MATlagning....tur min bror är lätt övertalad ...ler... leilani & sånt duger gott!! och den andre han e ju king på att laga själv från botten till toppen..inge halvfabrikat där inte...mums...  men sen blir det en del planering oxå för att få ihop allt!
Startade kl 7 i morse med att röja...dona fixa trixa hemma vid..tvingade min bättre hälft till att ta fram skruvdragaren och skruva sej lite i 1 av 2 sadelkammare...nu finns tork plats till benskydd...i spolspiltan,alt för tork av shabrak. nice.....8 fuking jäklar HÄSTAR på gården från och med sön! yippiekajee.....work.work...

Just ja för att knyta tillbaks från rubriken såå måste jag erkänna ATT hjälp va gammal jag blivit!!!
ÄR det NORMALT att det ännu iDAG känns av att vi tog oss ut på lördag??  säger hon som aldrig har bakis...! glömde för ett tag att jag inte Röker..hoppsan hejsan..ler ..inte alls...!
Nå är man en ärthjärna så är man!

Har bestämt mej för att varjedag iallafall göra nått jag tänkt på länge/ el kom på just..bara för att följa hjärtat..det är så många gånger som jag bara tänkt att jag tar det sedan,,,ja och vad händer?? inte mycke...

Ta vara på stunden..du vet inte om den dyker upp igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Just nu pågår Dagens Blogg Tävling hos mej. :) Jag lottar ut 1-3 vinnare den 24/1 runt 19-20tiden.

Gå in under kategorin "Tävlingar" för att vara med! :)

http://annaalicious.blogg.se



(Gillar du ej sånna här kommentarer så ber jag om ursäkt!)

http://annaalicious.blogg.se

2012-01-24 @ 03:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0