EKONOMI

jabsolut...fy fan..va tråk!! skulle behöva en som gillar sånt! ty det gör inte jag...ler..... Har drillats i 4tim från 8-12....
Hostan har jag ännu kvar vilket gör att jag inte vågar TRÄNA el köra nå gympa pass....skit oxå...
Min todo lista sträcker sej flera kilometer nu....även om jag springer så hinner jag inte ikapp..nu har jag en liten lucka på dryga timmen innan jag ska infinna mej på mitt jobbelijobb..Bad sidan idag + nån instruktion oxå!

SSSååå intresseklubben kan anteckna.. jag LEVER! om änn lite sliten (haaahaa inte mycket mer än förr)

Puss på er



ska hoppa i dom underbaraste kläder som finns och ta mej upp på hästryggen i snöyran nu....! lovley!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0