2 januari

tjopptjop....alla sover,,,bara mamman vaken...ler....hon får nog städa!!  För här har virvelvindar gått fram, igår undertiden jag var i stallet :)
Nytt år----borde nog tänka över vad det innebär :)---  aaa nu dax att plocka fram skidor...både slalom och längd.. Hästarna har fått nya mål iallafall....galopp..i massor!

Jul ledigheten är FÖR kort! dessutom jobbig,,,,på ett och annat sätt.... nu siktar jag in mej på fredag då den är ledig dag :)



jäklar vad kul jag hade när lillen frågade om det går att äta räv..(pappan jagade) jag svarar att nää...men kläder går det att göra av den-----att dessutom sophia kom med en mink päls och att jag drog en vitlögn och sa att sånt här kan man göra... ojjojj vilken min! och 100frågor ramlade till sophia om hur och vem som sjutit hennes jacka :)
Han e för söt min lille jägare..

/ Gomorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0