Vilken dag.........

Och den har ju bara nått mitten på dagen!!

Vi startar väl från början då:

05,45-----klock helvetet ringer----
05,48------sträcker ut en TÅ, helvettes Kallt!!---
06,10--gör ett försök till uppstigning---
06,15---efter många försök,,inser jag att nu e det KALLT--- resultat FLYGER upp---
06,17---koll på inne termometern & ute---ute minus 32..helt okej...INNE 12grader INTE OKEJ
?=)(/&%¤#"!"#¤%&/()=?=)(/&%¤#"!"#¤%&

06,30---gomorgon hästar---några ut några in
08,00 JOBB----underbart varmt vi har på jobbet....och inge vatten som frysit,,,,ler,,,

13.45 ---hämt av kidz och en snabbis till djurmagasinet---
14,30-----hemma....Äntligen.... MEN!!!!!!!!!!

OMG!!!

bilderna talar sitt???  KAOS...  5 små monster som invaderat HELA JÄVLA HUSET!!!!!!!!
jag skulle ju bort på party ikväll....nu ser det dock ut att välja mellan stökigt hus eller kalas?? antar att jag städar....


garderobs dörren kan vi minsan öppna...


INTE ser vi skylldiga ut inte............=)(/&%&/() kolla ögonen bara..



DINA ser lika förvånad ut...hur fan han dom med detta då...visslande...hoppsan hejsan

Nu en SNABB KAFFE ut istallet för fix av det!
SEn ser vi hur min kväll slutar,,, gubben jobbar natt igen som vanligt..

/ Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0