ovanligt...

Tjaba dabadooo....   det är väldigt lugnt på alla fronter då vinter kylan hjälper till...
Stallet gjordes på morgonen och nu tänkte jag trotsa kylan och ta in ett par ponnys för lite lätt jobb på banan..flickorna vill pyssla så.....vad gör man inte för kidzen....

Och jagoch familjen har varit till svärmor på lunch idag,,,vilket inte hänt ännu detta år....har ju inte tid :)
Men barnen tyckte det var skoj,,,lite eller nästan alla kusinerna var ju där så lite bus och lek han dom med...

Vovvarna dom har börjat pissa UTE...fy vad kallt och jobbigt att dra 5st in och ut 700 gr per dag typ...
men strax börjar dom hitta sina nya familjer och det blir lite mindre att göra...jag bara velar om jag ska hugga tag i JÄGAREXAMEN NU eller inte...för isåfall så blir det kvar 2små valpar här så jag har nått att jobba med.....har hittat en dam som hjälper mej att fixa med skjutningen....och även en att jaga fågel med..för nog måste jag ju jaga med en brud och inte nån kille som redan KAN ALLT....ler.... för då gör man väl fel hela tiden...mohhahaah
Nå vi får se,,,,kanske det räcker att jag fixar utställningarna...har ju annat att göra oxå...TÅL ATT TÄNKAS på!

ELLER VAD TROR NI?????   ska man jaga om man e tjej?????



/ nu går jag till stallet istället,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0