HÄRLIGA FREDAG!!!!

OJ vad dagarna går snabbt...fredag hela veckan känns det som :)

Imorgon är det dax för att premiär glida på  slalomskidorna...barnen & jag drar till tossa backen.. tar nog med valpisarna oxå..bra träning ..om gubben oxå kommer annars går det inte med 2 barn & 2 valpar :)

Ikväll ska jag både köra och rida häst...och ha lektioner...myys !
Snön som kommit och kommit ...ÄR snart i VÄGEN....även om jag är ett vinterbarn och gillar snö såååå är det ibland för mycket av det GODA :)

Är dock så suugen på en onepise att krypa in i på kvällarna...så jag kanske måste klicka hem en...tyvärr så gillar jag ju bara den som e svindyr....grrrr

Vad gör du i HELG?????


/kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0