Äntligen måndag

Underbart....eller???
Dagen startade innan fan iallafall....då jag sovit klockan runt...låg till sängs redan innan 20.00!!
Finns det nått jag gillar så är det sängen ;)  myys på den!! 

Så energin flödade då jag steg upp... huset städades & djuren fodrades,, kickan till skolan och lillen hemma... tog en låång promme med valpisarna....(för dom lång) och passade på att koppelträna dom..ALLA 4..

Sen fanns det till och med.....tid för att KÖRA en JERKER..tog timmerkälken...det är så myysigt att sitta där bak och låta han trava på.

Nu har jag fyllt på med energi i form av tonfisksallad & protein....& massa vatten så nu är det TRÄNING som gäller!

Dagens tankeställare:
Lyssna på vad kroppen och ♥ säger.......det lönar sej i längden. lämna inte saker osagda,,,för du vet inte om du hinner säga dom någonsin!   Ta vara på dagen!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0