SVENSSON fredag...

ÄR det så HÄR vanliga svensson har det??? inget illa menat...men att glida in efter jobbet och ta en dusch och sedan bara sätta igång att baka med kidzen ...ler... det är ju som semester ju!!
Jag har bakat å fixat.... min lilla kille fyller 5år idag!
Och han ska ju ha kalas på sön ...så det är bara att dona på!
en att inte göra stallet och ändå vara hemma.....konstig känsla det där!
Undrar om man skulle kunna vänja sej vid det???

Nu är det iallafall bakat lussekatter, dumlekakor.rulltårta och morotskaka.....och nu är klockan så himla mycket så jag ids inte fortsätta baka..... måste ju upp as tidigt för att hinna med morgondagen..ridningar & julmiddag...

jag har anledning till att sova gott ......puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0