smygträning utan tillstånd..

Träning och Träning...hur svårt kan det vara?? har fått upp mitt sockerbehov åter igen! förbannade fester och annat skit!
Fikan hit och kaffe dit! kul att julen dessutom inte alls(mycket) innebär gosaker och socker i alla möjliga former!
Halsen har tjorvat och en lätt kallad förkylning har suttit i kroppen i strax 3v Men nu har jag kört i gång utan destomer upp värmning..givetvis nått extra set istället så blir uppvärmningen där istället. hållit pulsen nere och kört himla lätt! bra för huvudet med lite träning iallafall... sen är suget på skidor nu stort och det växer lite varje dag. snart testar jag!! För att bli omblåst av nån pensionär igen...ler.. givet!! men jag hade lite andra leksaker än skidor då jag var liten ,,blink,,, skyller på det!

På hästfronten så har jag legat i ordentligt! det har på mindre än en vecka varit 4st träningar 3 i finland och 1 på ryttarna...härligt!
Under helgen var vi in och löshoppade lite med alex..och så lektioner på han oxå...det blir nog pandis nästa gång ;)
nu hinns det nog inga fler under/innan julafton..men på mellandagarna så kör jag igen...så skönt med proffs hjälp och sand under hovisarna.
Kollade av lite hur hästarna har jobbat och insåg att min jerker behövde få sej en vilodag i går...tänka sej att gubben gått 29dagar på raken!!! wopsi...

Nu rullar allt på igen...
kaffe dax !!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0