samvetskval....

Att vara ledig i 5dagar går snabbt.....men det är inte bra för min träning eller kosthållning....att ta sej i kragen och åka till jobbet är ju tungt....så därför kan jag summera 2pass träning av 5 lediga dagar skidpass 1stycke och en långprommis med hundar.....nästan pinsamt att erkänna....kan jag låta som alla andra och säga att det har med julen att göra?? ler.....
Jag har även bara ridit 2dagar av 5 för kylans skull...
så samvetet har hunnit i kapp mej...ursh och tvii....

Fick faktiskt en passande tavla i julklapp....ler som "nån" tyckte jag kunde lägga i garderoben..(inga namn nämnda)
jag tycte den kunde passa i köket...eller varför inte tvrummet...

/ sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0