Näst sista dagen på året....

Alla planerar hit och dit...om löften och mat och grejs......Jag har hamnat i en bubbla me & i typ ...jag jag jag...
Ensam e stark....det håller !!  ler
Är ju bara hemma....skönast och lugnast...den som mej vill träffa,, brukar förr eller senare hitta hit!
Jag har ju det mesta här...synd bara att inte kylen fungerar med på fyllning!  för till ica måste jag då å då ! när maten tar slut!
Och gymmet och jobbet så klart.....men annars har till och med jag kommit på fördelen med nät shopping...bara trycka och wips  kommer ett mess på mobilen och sen är det bara att hämta på ica när man ändå ska köpa foder ...  så igentligen så borde jag undersöka om det finns nån form av LINAS matkasse med BYGGAR MAT!!
då skulle jag inte behöva fara på ica ens...(jag kan ju spara pengar och låta bli nätshoppingen)
Det är nog värt lite tid i och undersöka den saken!
 
Var på gymmet och tränade rygg ikväll....ooohhlaalaa...det gillar jag..ryggen har breddat sej och chinsen har gett effekt! ska fortsätta i samma anda! dock behövs mer rumpa!
Måste hitta nygammal inspiration!
 
Nu lite natt proteiner och i säng!!
 
sov gott alla ni
 
 
 
 
Ja och förresten så kan jag inte för allt i världen komma på nått nyårslöfte!
så det måste betyda att jag inte behöver nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0