JULENS FÖRSTA JULBORD

Sov en otroligt kort natt... men har ändå haft en helt underdunderbar lördag... dock lite halsont som dessvärre påverkar träningen...nå hunnit få ihop 5pass så det får väl räcka denna vecka.
Startade gårdens lektioner tidigare än vanligt och idag jobbade hästarna villigt och var nöjda med underlaget. och därmed var även jag nöjd.. alla mina kusar har blivit ridna idag.
Sedan bar det av till finland och tuula vars vi hade ett jättegott julbord i form av knytkalas :) jag tog med åkerbärsparfait och kaffeost. sofia hade med cheese cake(el hur det nu stavas)
Vi hade en trevlig kväll mycket snack om ditt och datt.. hästar och ryttare..mm
Och helt plötsligt slår det mej att dagen varit kanon..ler stort...
nånstanns fick jag extra energi...nice
Jag tror jag har fått nys om hur en vanlig "svennson" känner sej,, inga stora förpliktelser el stress..ganska chill..enligt mej!
Kan detta vara orsaken till dom som ALLTID väntar på helg?? öhhh...knas ...
Jag väntar ju jämt på MÅNDAG och att äntligen få dra på jobbet ;)
Nån som sa att jag inte gillar mitt jobb..!?
Nå ska grunna på denna "svensson känsla" lite till...kanske jag oxå förstår snacket kring kaffebordet på rasterna...snart ;)

/trevlig helg mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0