Jul och röda pums

Jag vet inte riktigt vad som slog in i mitt huvud tidigare i veckan...svart kläning och röda pums....lät ju sjukt bra tidigare...och så i dag med typ 30min tillgodo(vi tar det sen) så börjar jag fundera...!!!???
öhh......shit... för det första så har jag just presis 35minuter på mej att fixa mej innan sällskapet ska mötas upp på Haparanda stadshotell...
Då helt plötsligt börjar jag faktiskt på allvar fundera om jag kan gå ut så DÄR! spolar den tanken på att så där går man inte ut! drar in i duschen snabbt som ögat och ut och hopp i kläderna som är en j-a klänning...ler... och pums! jag som trivs i gymbrallor och stallkläder...och behövs det så kan jag ta på mej onepice bara för att se anständig ut! hur gick det nu?!
Var och åt denna middag och vips var jag hemma igen.....nice..
 
/ tack för mej...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0