Helgen e slut...

Har överlevt denna kalla blåsiga helg! säkert minus 20...om man räknar med vinden!
Var så snäll med alla som kom på ridningarna igår...sa att dom fick rida så LÄNGE dom ville...fattar inte riktigt vad som var fel då ingen ville rida ens hela lektionen??? ler....
Samlade ett glatt gäng hemma hos mej på bastu och surr igår kväll.. vi var över till finland en sväng oxå...men just denna kväll så var jag först ut med att åka hem!! jag!! ??
Så kan det gå!
Idag var jag och skaffade en riktig pyjamas till pandis.....stod i stallet och undrade hur jag fick ihop täckandet FÖRRA vintern...och blev då informerad att jag inte hade musse då... och då var den frågan löst! pandis hade sina täcken själv......kul att jag har sten koll!!

En vägg har fått skivorna uppsatta i kväll...och sen är det bara 3kvar i nya stallet....och sen måste eslutet om hurdan inredning vi ska till med....svår fråga detta!

Nu är det dax för nattning av hästar och sen en tidig sov tajm själv!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0